microsoft, cloud computing

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ένα νέο τμήμα cloud gaming, μία κίνηση που κατά πάσα πιθανότητα σηματοδοτεί την είσοδο της στην αγορά του game streaming.

Όπως αναφέρει το The Verge, πρόκειται για κάτι που η Microsoft οικοδομεί και ετοιμάζει εδώ και αρκετό καιρό, εξαγοράζοντας μικρότερες εταιρείες όπως τη PlayFab που εστιάζει κυρίως στην ανάπτυξη τίτλων παιχνιδιών στο cloud. Επιπλέον, η Microsoft διαθέτει ήδη τη βασική υποδομή όσον αφορά στο πως θα μπορούσε να μοιάζει και να λειτουργεί μία υπηρεσία του είδους χάρη στο Xbox Game Pass, τη συνδρομητική της υπηρεσία που δίνει στους players πρόσβαση σε μία μεγαλύτερη συλλογή παιχνιδιών με αντίτιμο $9,99 σε μηνιαία βάση.

Αν και παλαιότερα κάποιες υπηρεσίες game streaming δεν κατάφεραν να επιβιώσουν όπως η OnLive, είναι αναμφισβήτητα μία αγορά που προκαλεί το ενδιαφέρον των εταιρειών. Η υπηρεσία PlayStation Now λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό με επιτυχία σε PlayStation 4 και PC ενώ και η Nvidia φαίνεται να επιθυμεί να επενδύσει περισσότερα στο game streaming με την δική της υπηρεσία GeForce Now – βρίσκεται ακόμη σε beta πάντως, με τη γνωστή σχεδιάστρια επεξεργαστών γραφικών να μην έχει ακόμα καταλήξει πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο πλάνο –και στο τρόπο χρέωσης- για high-end game streaming.

Η Microsoft δεν έχει ακόμα μοιραστεί πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το “gaming cloud division”, ωστόσο ο επικεφαλής του έργου, Kareem Choudhry λέει πως “διερευνούν τρόπους να φέρουν περιεχόμενο σε gamers σε κάθε είδους συσκευή”.

Insomnia

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση